Regulamin
Niniejszy Regulamin na podst. art. 8. ustawy z dn. 18 lipca 2002 r. określa warunki korzystania z serwisu internetowego nativewriter.pl, zwanego dalej ,,Portalem”.
§ 1 Postanowienia wstępne
- Portal funkcjonuje na podstawie zasad poniższego Regulaminu.
- Właścicielem Portalu jest Content Writer spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą na al. Karola Marcinkowskiego 13/16; 61-827 Poznań, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru sądowego pod numerem KRS: 0001088645, NIP: 7792567297, kapitał zakładowy: 5.000,00 zł, zwany jako ,,Native Writer” w dalszej części Regulaminu.
- Portal prezentuje usługi tłumaczeniowe świadczone drogą elektroniczną przez Native Writer, zwane dalej ,,Usługami”.
- Aby móc skorzystać z Usług, wymagany jest dostęp do Internetu, możliwość skorzystania z przeglądarki internetowej, a także skonfigurowana poczta elektroniczna, której adres został zgłoszony do Portalu.
- Osoba korzystająca z Portalu, zwana dalej ,,Użytkownikiem”, zobowiązuje się nie wykonywać jakichkolwiek działań o podłożu bezprawnym, takich jak dostarczanie nielegalnych treści, podawanie fałszywych bądź cudzych danych, bądź próba przeciążenia systemu informatycznego Portalu.
§2 Definicje
Pozostałe sformułowania użyte w Regulaminie mają następujące znaczenie:
- Zamówienie – polecenie wykonania Usługi.
- Oferta – zbiór Usług oferowanych przez Native Writer.
- Klient – Użytkownik, który złożył Zamówienie.
- Umowa – dokument zawarty między Klientem a Native Writer, określający parametry Zamówienia oraz warunki współpracy.
§ 3 Usługi
Native Writer świadczy usługi tłumaczeniowe. W Ofercie znajdują się następujące rodzaje tłumaczeń:
- Biznesowe
- Przysięgłe
- Specjalistyczne
- Techniczne
- Prawnicze
- Medyczne
Biuro tłumaczeń Native Writer oferuje tłumaczenie:
- dokumentów
- stron WWW
- instrukcji
- patentów
- CV
- umów
- faktur
§ 4 Warunki świadczenia Usług
§ 4.1 Zawarcie umowy
- Użytkownik może złożyć Zamówienie przez formularz elektroniczny znajdujący się na Portalu, dzwoniąc na numer telefonu +48 535 690 777 lub pisząc pod adres kontakt@nativewriter.pl.
- Native Writer potwierdza przyjęcie Zamówienia, przygotowuje i przesyła Klientowi Umowę, która podsumowuje parametry Zamówienia oraz określa pozostałe warunki współpracy.
- Do zawarcia Umowy dochodzi wówczas, gdy Native Writer i Klient podpiszą umowę odręcznie lub za pośrednictwem podpisu elektronicznego.
- Po zawarciu Umowy Native Writer zobowiązuje się wykonać Usługę zgodnie z określonymi warunkami Umowy.
- Po wykonaniu Usługi Klient zobowiązuje się uiścić należne opłaty, wynikające z warunków Umowy, na podstawie wystawionej faktury VAT przez Native Writer.
- Klient zaświadcza, że przedstawił prawdziwe dane przy złożeniu Zamówienia.
- Szczegółowe warunki wykonania Zamówienia, w tym zakres Usługi, termin wykonania Usługi oraz należne opłaty za Usługę, określa Umowa.
- Jeśli nie wynika nic innego z ustaleń Klienta z Native Writer, Umowa zostaje zawarta na czas realizacji Usługi i kończy się w momencie, gdy Klient uiścił należne opłaty za wykonaną Usługę.
§ 4.2 Rozwiązanie umowy
- Zgodnie z warunkami przedstawionymi na Umowie, ulega ona rozwiązaniu automatycznie zgodnie z § 4.1 pkt. 8.
- Native Writer zastrzega sobie prawo do rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym, jeśli Klient znacząco naruszył warunki Umowy lub nie podejmuje się współpracy z Native Writer, uniemożliwiając realizację Umowy zgodnie z jej warunkami.
- Jeśli Klient rozwiąże umowę niezgodnie z warunkami Umowy, będzie zobowiązany do zapłaty na rzecz Native Writer wyznaczonych należności, które pokryją poniesione przez Native Writer koszty związane z realizacją Zamówienia.
§ 5 Reklamacje
- Klient ma prawo złożyć reklamację wobec Native Writer, szczególnie wtedy, gdy Native Writer nie realizuje właściwie warunków Umowy.
- Reklamację można złożyć w formie listu poleconego, wysyłając go pod adres korespondencyjny: al. Marcinkowskiego 13/16, 61-827 Poznań, lub elektronicznie, pisząc pod adres kontakt@nativewriter.pl.
- Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko lub nazwę firmy Klienta, adres e-mail Klienta, uzasadnienie reklamacji, a także żądanie wobec Native Writer związane ze złożoną reklamacją.
- W przypadku niepełnych danych Native Writer wskaże Klientowi braki, przesyłając informację na podany adres e-mail.
- Native Writer zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od momentu otrzymania poprawnie złożonej reklamacji.
- Drogą elektroniczną Native Writer przekaże Klientowi decyzję dotyczącą reklamacji na wskazany adres e-mail. W przypadku jej odrzucenia Native Writer zobowiązuje się wskazać powody tej decyzji.
§ 6 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest Native Writer, z którym można skontaktować się drogą elektroniczną, pisząc pod adres e-mail: kontakt@nativewriter.pl.
- Zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO) z dn. 27.04.2016 r. warunki przetwarzania danych osobowych przez Content Writer zostały przedstawione w polityce prywatności.
§ 7 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie ma Umowa zawarta między Klientem a Native Writer, a także przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Jeśli pomiędzy zawartymi warunkami Umowy a zapisami niniejszego Regulaminu wystąpią niezgodności, pierwszeństwo mają warunki Umowy.
- Native Writer zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, dokonując aktualizacji na Portalu. Zaktualizowanie Regulaminu nie wpływa na treść stosunków umownych powstałych przed tą aktualizacją.
- Spory, które wynikną przez postanowienia niniejszego Regulaminu, mogą być rozstrzygane przez dowolny sąd właściwy dla powoda.